الجمعة، 24 يوليو 2009

عــــيــــــد مـــيــــلاد توأمتى .......cindrelaa


كان امبارح

كنت عايزه اعمل الموضوع من قبل كده بس للاسف نفسى مقفوله عن المدونه وقعدت ادور على حته تانيه احتفل فيها لفيت لفيت وبرده ملقتش غير المدونه دى

مش عارفه ليه هى بتحب تسمى نفسها سندريلا
مع ان هى احسن مليون مره من سندريلا
واقوى مليون مره منها
سندريلا كانت سلبيه وضعيف وهبله وعبيطه
كانت مستنيه امير علشان يخلصها من الغلب الى هى فيها
لكن سندريلا توأمتى مش محتاجه امير علشان يحققلها احلامها
هى تقدر تحققها بنفسها من غير اما تستنى حد
ويابخت الامير الى هتكون من نصيبه

مش عايزه اقولها غير انك اكتر واحده بتفهمنى بعد اختى
واكتر واحده برتاح معاها هى ومروه ميل وايمان سما مصر
وان انتم التلاته السبب فى انى لسه بدخل ع النت من اصله

مش عارفه ليه فى كل عالم جديد بدخله بندمج فيه شويه وبعدين احس انه غريب عنى وانا مش بنتمى للعالم ده
وان فى كل عالم فيه شلل ومجاميع انا مقدرش اكون فيها
اكيد العيب فيا انا

لكن معاكم انتم التلاته بحس ان انتم شلتى الى مش هقدر اخرج منها والى بحس انى بنتمى ليها

ربنا يكتبلك الخير يا توأمتى ويكون نصيبك احسن من سندريلا مليون مره


هناك 10 تعليقات:

The Seagull يقول...

ايه ده .. ده أنــا :D

بجد والله يا إيمي مش عارفة أقولك ايه .. كلامك ده كتير أووي عليـا بجد .. ربنا يخليكي لينـا وما نتحرمش منك أبدًا :))

وبعدين سندريلا دي روحي روحي روحي :D

تسلميلي يا حبيبتي بجد :))

Romaya يقول...

اولآ .. كل سنة وطيبة وبخير يا يسرا يا احلى سندريلا

ويارب تبقى سنة سعيدة عليكي يارب تحققي ولو حلم من احلامك فيها ياااارب

شاردتي ..
بجد والله وانتي عارفه انا بعتز بيكي اد ايه واختي
بجد ومهما قولت اللي في قلبي نحيتك اكتر ربنا يعلم ..
انا اللي سعيدة اني اتعرفت اخت جميلة وعفوية زيك كدا

غير معرف يقول...

كل سنة يارب,وبألف ألف خير يارب :)

ReEm يقول...

يعني هنا و هناك ماشي

كل سنة و انتي طيبة و تحققي كل احلامك

و تلاقي الامير اللي يستاهلك يارب

ســـــاره يقول...

حبيبة قلبي :)

كل سنة وانتي طيبة يا يويو
ويارب السنة الجاية يكوني محققه كل احلامك
ونشوفك في بيت العدل بقى عاوزة افرح بيكي يا يويو D:

كل سنة وانتي طيبة يا جميلة :)

Yasmine يقول...

هو لازم يكون فى مناسبة يا ايمان عشان نشوفك :)

كل سنة و انتى طيبة يا يويو عقبال 100 سنة :)

Fatma يقول...

يا خبر
معقولة !!!

كل سنة واني طيبة يا يويو سامحيني بجد والله انا وحشة اوي بجد :(

The Seagull يقول...

ايه ده؟ ده الحبايب كلهم هنـا يا جدعـان :D

مروتي .. تسلمي يا حبيبتي بجد وربنا يوفقك ويحقق لك أمنياتك انتي كمان يارب :)

سمامصر .. تسلمي يا جميل :D

ريم .. هأرد عليكي هنـا بقى :D ميرسي يا حبيبتي ربنا يخليكي .. أنا وانتي يارب :D بس ساعتها تعزمينا بقى :D

سـارة .. تسلمي يا جميل وعايزة تفرحي فيـا ماشي ماشي :D لا يختي أنا كدة عال أوووووي :D

ياسمينة .. يارب يخليكي يا قمر تسلمي بجد :D

فنونة .. لا يا قمر ولا يهمك أبدًا وصلت من غير ما تقولي يا فاطمة :D


تسلموا يا جماعة بجد على مشاعركم الطيبة دي :))

الشارده يقول...

ربا يديم المحبه

عبد من عباد الله يقول...

ربنا يكرمكم جميعاً ان شاء الله و تتجمعوا عند الحبيب ، و تبقوا احلى صحبه بإذن الله