الأحد، 26 يوليو 2009

بوجى وطمطم جاى فى رمضان ..... هييييييييييييييييييييييييييه


يارب بس ميمسخهوش زى المغامرين الخمسه

هناك 11 تعليقًا:

Romaya يقول...

تصدقي برده مش مطمنة من كدا

بوجي وطمطم زمان كنا بنستاها من رمضان لتاني كان ليها جو مختلف كدا وخصوصآ اغانيه لسه فاكراها وحاطها عندي عالجهاز

معرفش بقى فعلا هيبقى شكل بوجي وطمطم2009 عامل ازاي

اللي عامل دور بوجي محمد شاهين اللي كان في تامر وشوقيه

الشارده يقول...

مين محمد شاهين ده يا اختى
ماهى مشكلتى الاساسيه ان كنت بحب بوجى قوىىىى طمطم مكنتش بتفرق معايا

mUsLiM يقول...

هو ده الكلام والله :)

خلوهم بقى يظبطونا مره

ياااااااااه على ايام بوجى وطمطم

يااااااه على الذكريات انا مجرد بس انى اشوف حلقه كفاية الحالة النفسية اللى هايكون الواحد فيها

هاحس جوايا بحاجات ومشاعر كتير اوى

بس يا فندم قوليلنا على قناة ايه

والساعه كام

ظبطينا كده وهاتى الخبر كامل :))

يارب بس مش يجى أثناء صلاة التراويح

لحسن هاعيط :(

بس ازاى مين اللى هايعمل صوت بوجى غير الله يرحمه اسمه ايه ده

نسيت اسمه

وكما طمطم أظنها صفاء أبو السعود

ده غير شكشك

ههههههههه

مش عارف مش متخيل أصوال تانيه هاتمثل بوجى وطمطم لأنهم كده هابوظوا ذكراه عندى الحقيقه

يا اما يجيبوا حلقات معاده

انا معنديش مشكله :))

ربنا ييسر الحال ان شاء الله

وجزاكم الله خيرا على البشرى الجميله دى يا اختى :)
السلام عليكم

ســـــاره يقول...

بقى تنسى صوت بوجي يامصعب!
ده كان يونس شلبي الله يرحمه

ومين ؟ مين ؟
صفاء ابو السعود؟!!
طمطم؟
هههههههههههههههههههههههههه

دي هالة فاخر يامصعب D:

الا هي ايه يا إيمي المغامرون الخمسة؟!!

الشارده يقول...

ايه يا مصعب ده
ده انت طلعت زيى
بس بما انك اصغر بكتير فتقريبا مش فاكر مين اصحاب الاصوات
بوجى يونس شلبى
طمطم هاله فاخر
شكشك رافت فهيم
شفت انا حافظه ازاى

بس احب ابشرك ان انا شفت الاعلان تانى
صوت بوجى مختلف خالص
وصوت عم شكشك كمان
شكلنا كده هننصدم
والله انا معاك انهم ييجيبوا حلقات معاده احسن اما يبوظوا الذكريات كفايه علينا مبوظين الحاضر

هو هييجى على قناة الحياه
وتقريبا ع التلفزيون المصرى بس مش عارفه امتى
اول اما اعرف هقولك ان شاء الله


جنى
فيه حد ميعرفش المغامرون الخمسه
نوسه لوزه تختخ عاطف محب

الشارده يقول...

مروه
انا مش لاقيه المدونه

Romaya يقول...

شاردتي

دوسي على النيك نيم اللي انا برد بيه( romaya ) هتظهرلك المدونة

محمد فوزي يقول...

ههههههههههه
ضحكت لفرحتك ولهييييييييه الجامده دي
معاكي في قلقك من التمسيخ ومن بوظان ذكريات الماضي خصوصا إن مش بس صوت الممثلين إتغير إنما أبو بوجي وطمطم الروحي المخرج رحمي إتوفى من زمان

إنما وانا بغلس ليه كده صحيح ؟
ما تخلينا نتفائل هههههه

اتمنالك مشاهده جميله وإستعاده سعيده للذكريات

تحياتي

The Seagull يقول...

ماكنتش بحبه أصلاً ولا كنت بأتابعه بصراحة :D

كنت بحب الكارتون والرسوم المتحركة أكتر بكتييييييير منه :D


فمش فارقة بالنسبة لي يعني :D .. وبعدين أنا أصلاً مقاطعة التليفزيون ومش بتفرج على أي حاجة فيه .. ومقررة رمضان ده بإذن الله مافيش متابعة لأي حاجة ولا حتى مسلسل .. هيبقى للعبادة والشغل وبس :D

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم

سعدت قووى بمرورك الكريم لمدونتى

وان شاء الله يبقا التواصل بيننا

وبجد انا كنت بحب اشوف بوجى وطمط قووى

بس ياترى صحيح السنه دى ان شاء الله هيكون فيها ايه

ياما فى الجراب ياحاوى

تحياتى
ايناس

الشارده يقول...

د محمد
انا حاسه بصراحه انى هنصدم لانى انا متوقعه انه هيرجع بطوله وعرضه وشكله وده تقريبا مش هيحصل
نورت المدونه

يويو
ازاى يا بنتى مش بتحبى بوجى
طيب طمطم معاكى انها غلثه
لكن بوجى

ايناس
يارب تكونى بخير ومحدش واخد منها حاجه