الثلاثاء، 26 يناير 2010

http://www.seyyarmsn.info/

اما فتحت الماسنجر بعد طول غياب لقيت اتنين من اصدقائى كاتبين رساله غريبه على الماسنجر وهى انا عملتلهم بلوك من ع الماسنجر
وعرفوا عن طريق الموقع الى مكتوب فوق ده
طبعا انا لغاية دلوقتى مش فاهمه حاجه فى اى حاجه لانى معملتش لحد بلوك اساسا
انا حتى لو مش طايقه الناس الى منضافين عندى عمرى فى حياتى ما هعملهم بلوك

فانا مش عارفه هل ده صح وانا مش واخده بالى ولا العيال دى بتشتغلنى
ياريت د. ليكتر وجنى الى بعتوا الرساله دى يدخلوا يفهمونى
لان صراحه لغاية دلوقتى مش فاهمه


هناك 7 تعليقات:

ســـــاره يقول...

ايمان

انا مابعتش حاجه ولا اعرف الموقع ده
ومش من عادتي اعاتب حد لو عملي بلوك
اللي بيعمل بعرف انه عمل ومع ذلك هو حر دي حاجه تخصه مش حجبر حد يكلمني بس عمره ماظهرلي انك عاملالي بلوك اساسا عشان كده مستغربة اوووي ان رسالة وصلتك بإسمي !!!

اما اشوف رد لكتر هل فعلا بعتلك شخصيا ولا هو كمان نفس موقفي !!

Maga يقول...

ههههههههههههههههه

انتوا بتقولوا ايه بس يا جماعة

الحكاية بسيطة دا فيرس

وكل يوم يجيلي من لاكتر وناس تانية

على اساس اننا ندخل وكدة وفى الاخر كله اشتغالات وفيرس وصاحب المسينجر ميعرفش اصلا ان المسينجر بتاعه بيبعت الحجات دي

وعندي حل للمشكلة دي بس بعدين علشان مشغول دلوقتي قولت بس ادخل اوضح الصورة :d

dr.lecter يقول...

يالهوي يايمان انا اعملك بلوك؟

انا كل بفتح الماسنجر الاقي رسايل غريبه برده وناس قالتلي انت عملت لي ليه بلوك

وبعدين هعملك بلوك ليه؟ ولا اعمال بلوك لاي حد تاني؟ انا مابمسحش حد من عندي حتي لو مش عايز يكلمني

الموضوع ده حصل مع ناس كتيره وزي مقال لك ماجا بالظبط

ReEm يقول...

اه فعلا هي جاتني انا كمان من جنى برضو :) و صديقة تانية

بس عملت بلوك و خمنت انها فايروس و مش بجد خالص و طنشت الموضوع

The Seagull يقول...

أنا كمان وصلتني نفس الرسالة من جنى :D

بس كنسلتها وعرفت اللي فيها يعني :)

ســـــاره يقول...

هههههههههههههههههههههه

يالهوووي كلكم وصلتلكم رسايل مني
ده على كده الفايرس بيسرح ويمرح في ايميلي وانا نايمة في العسل ..وماحدش فيكم قاللي قبل كده D:

ماشي ماشي :d

الشارده يقول...

فيروس

حسبنا الله ونعم الوكيل
اوعى يكون فيروس اسرائيلى لتفرقة الشعب العربى

والله انا الى كنت خايفه منه ان واحد ظريف يكون عامل غزو على الايميل بتاعى وبيطفش الناس

على فكره يا ليكتر
انا م شبقول ان انت الى عملتلى بلوك
انا بقول انى جاتلى راسله منك بتعاتبنى وبتقولى ليه انا عاملتلك بلوك
ونفس الرساله من جنى
المصيبه بقى ان ابن الايه الى عامل المشكله دى باعتلى رساله منك بالانجليش
ومن جنى بللغه العربيه الفصحى على راى سيرين عبد النور

يعنى حتى ابن الايه مش باعت نفس الرساله
علشان كده اتخضيت


ماجا لو عندك حل ماتقوله يا اخى