الخميس، 3 يوليو 2008

شكرا اصدقائى


زمان لو كان حد قالى ان النت هيكون بالنسبه ليا عالم ملوش طول ولاعرض وهيشغل حيز كبير فى حياتى
لو كان قالى ان اعز الناس الى ممكن تقابليهم فى عمرك هتعرفيهم عن طريق الكمبيوتر والنت كنت بصيت له من فوق لتحت وقلتله امشى العب بعيد ياض
السنه اللى فاتت من عمرى بجد بجد غير كتييييييير فى تفكيرى واسلوبى فى الحياه اد السنين الى انا عشتها قبل السنه دى
فى خلال السنه دى اتعرفت على ناس كانوا بالنسبه ليا كنز واكتر من كده كمان
ناس عرفت من خلالهم ان شباب مصر مش هم شباب ستار اكاديمى ومحبين هيفاء وهبى زى ما بيحاولوا يصورونا
الناس دى شكلت شخصيه جديده منى شخصيه انضج واجمل واعقل
الناس دى بقت حاجه مهمه فى حياتى وعمرى ما هقدر انسى حد فيهم
على رغم من ان 99 فى الميه منهم عندهم اكتئاب واحباط بس والله والله هم اللى ادونى امل فى الحياه وعرفت من خلالهم ان ورا الياس والاحباط دول طاقه كبيره وقدره على التغيير وانهم برده رغم كل شئ لسه عندهم امل وامل كبير
مش عارفه الناس دى لو مكنتش اتوجدت فى حياتى مكنتش هعرف اعمل ايه
ناس كتير بتقولى ان النت والشات والمنتديات عالم كله كذب فى كذب وتمثيل فى تمثيل وان كل واحد بيدخل عشان يشتغل التانى
بس انا الحمد لله ملقتش كده ولا عمرى حسيت بكده
انا لقيت معاهم النوايا الحسنه والطيبه والاخلاق والتفاهم والحب
لقيت معاهم اللى للاسف مقدرتش الاقيه فى الناس اللى حواليا واللى كنت فاكره ان كلهم اصحابى وفاهمنى
لقيت معاهم الملاذ والملجا لما بكون متضايقه وكئيبه وهم بمنتهى البساطه يستحملونى ويشجعونى
لقيت معاهم طعم الاسره والصداقه والشعور الواحد

لكل شاب وفتاه من اعضاء منتدى ايجى فيلم اى كلام كلكم واحد واحد بلا استثناء
اللى كلمتهم والى لسه محصليش الشرف انى اتكلم معاهم بس حبيتهم من خلال اراءهم
تحيه اعتزاز وتقدير وحب ليكم
وياريت تقبلوا منى الهديه دى
زى ماقال سيد حجاب
ليكم منى ورده وكتاب

فيه ناس هتغيب عننا الفتره الجايه
بنت مصريه
dr lecter
relove
احب اقولهم تسافرو ترجعو بالف سلامه

هناك 3 تعليقات:

غير معرف يقول...

:)

صبري سراج يقول...

سعدت أوي لما عرفت انك دخلتي عالم التدوين.. مبروك علينا

Yasmine يقول...

يخرب بيت الحول اللى انا فيه بشكرك انك افتكرينى فى موضوع تانى و الموضوع ده هنا اساسا :D
ايمان قالتلى من ساعتها بس انا ما كنتش عارفة ادخل على النت
ربنا يخليكى يا ايمان بجد مش قادرة اقولك اتبسطت قد ايه انك افتكرتينى :)