الأحد، 4 مايو 2008

من باب التجربه

مش عارفه عملت المدونه دى ازاى ؟انا عمرى ما جه فى دماغى انى اعملها
ولغاية دلوقتى مستغربه الحقيقه
كنت داخله على مدونة واحده صاحبتى وعملت اشتراك عشان بس افتح مواضيعها
لقيته بيقولى هل ترغب فى انشاء مدونه قلت وماله يعنى انا يعنى هعرف اعمل حاجه فى اى حاجه
اكيد هقف فى النص
بس اهو عملتها
ممكن انساها
ممكن متدخلش عليها تانى
بس اهو جربت والحمد لله

هناك 7 تعليقات:

~ Heba ~ يقول...

مبروك يا ايمان على المدونة الجميلة دي

مستنيين مواضيعك الجامدة بقى :D

غير معرف يقول...

إيمان..مبروك يا حبيبتي :)

Mohammed يقول...

ابدعي
بحب كلامك اوي

الشارده يقول...

ياااااااااااه هبه وايما ومحمد
انا اكيد بحلم
والله شرفتم المدونه الهبله بتاعتى
ياريت اشوفكم دايما
ولو حد فيكم عمل واحده ياريت يبعتلى العنون بتاعها

غير معرف يقول...

إيمان..منتهي كل حاجة

حلوة قوي بجد


أنا بعد إذنك

هحفظ كل شوية مدونتك بكل التعديلات بتاعتها عندي :)

الشارده يقول...

احفظى يا حبيبتى كل الى انتى عايزاه
مفيش حاجه تغلى عليكى

غير معرف يقول...

ياجميلة