الثلاثاء، 6 مايو 2008

قلبى خلاص لا هفرحه ولا ازعله

فعلا وصلت لمرحلة التعادل دى
لا بقيت بفرح
ولا بزعل
خاله كده زى الميه لا ليها لون ول اطعم ولا ريحه
وصلت لدرجه ان لما بتحصلى حاجه جميله بكون عادى
ولما بتحصلى حاجه وحشه برده بكون عادى
حاله كده ملهاش وصف
حاله بايخه ممله بارده
بس افضل من انى افرح قوى ع الفاضى
واحزن برده ع الفاضى
وفى الاخر يكون مصيرى الاكتئاب
الحاله دى بايخه ب سانا راضيه بيها لانها ارحم من الاكتئاب

هناك 16 تعليقًا:

غير معرف يقول...

إيمان..أنا عاوزاكي تفرحي قوي

الشارده يقول...

انا فرحانه اهو

بس بقولك يا ايمى كنت عايزه اسالك فى حاجه

انا عايزه ارتب الحاجت بطريقه معينه يعنى عايزه احط الارشيف الاول
بس مش عارفه اعملها ازاى
وبعدين عايزه احط صوره ثابته فوق من غي مكانها ما يتغير

الشارده يقول...

عملتها يا ايمى

انا كده فرحانه

Here i'm يقول...

أنا زيك على فكرة .. مرحلة تعادل رهيبة

مبروك يا إيمــان .. بجد مدونتك جميلة قوى

Mohammed يقول...

التعادل حيديكي نقطة
افرحي وخدي ال 3 نقط ياغالية
الدنيا لو جارحة .. لونها بالفرحة

غير معرف يقول...

بتفكريني ببيري دلوقتي :)

وحشتني :)

مش تعرفيها


بس هي..أجمل إنسانة :)

غير معرف يقول...

مبروك :D

~ Heba ~ يقول...

بقيت كدة انا برضة..

حالة من اللا احساس

اللي كان بيفرحني مابيفرحنيش

واللي كان بيزعلني مابيزعلنيش

حاسة اني بقيت جبلة معندهاش اي احساس باي شئ :(

ساعات بحس اني كدة مرتاحة وساعات لا

مش عارفة اعمل اية

الشارده يقول...

ايمان
محمد
هبه ربنا يخليكون وترفحوا دايما

كبارىىىىىىىى
شرفتنى يا محمد انا كنت لسه فى سيرتك النهارده

Here i'm يقول...

إيمـــان

ربنا يخليكى يارب ..

قولتى أيه عليا يا بنت :0)

الشارده يقول...

قلت اكتر واحد بحس انه ابيض من جوه هو كبارى

Here i'm يقول...

يا إيمان دى شهــادة تستاهل برواز و أمشى بيها فوق راسى

ربنا يكرمك يارب .. دا كتير عليا قوى

ربنا يخليكى يارب

Mohammed يقول...

عجباني اوي الناس نامت الاي والكلام تحتها

ايمان اوعي تكوني لسة شايلة مني ... انا قلبي ابيض والله
ولو مش ابيض عشان خاطرك يبقي ابيض
بس والله والله مبقيتيش زي الاول وانا ندمان لحد دلوقتي

Romaya يقول...

شـــاردتــى وحـشـانــى ..

الشارده يقول...

يا محمد والله انا مش شايله حاجه خالص
ده انت زى اخويا الصغير
انا الى مبقتش ادخل زى الاول والنت عندى فى الضياع

الشارده يقول...

مره انتى الى فين ادخل اتكلم معاكى الاقيكى فجاه اختفيتى