الجمعة، 1 أغسطس 2008

ايامنا الحلوه

شهر9=ارخم شهر فى السنه=المدرسه
شنطه والوان ومسطره
ياترى لسه بيجيبوا الكتب دى
فسحااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه بلا سندوتشات بلا قرف
ميه ساقعه تلج
__________________________________________________-

رمضان كريم

يا اصحابى يا اهلى يا جيرانى


الفانوس ابوشمعه وبس


بوجى وطمطم

هات العصايه ياولد


ليوناردو -مايكل انجلو-رفايلو-دوناتيلو

باور رينجر ساعة الفطار(باب كان بيزعقلى علشان آكل وابطل فرجه)

فطوووووووطه مخرج انتيكه

جدو عبده وعمو فؤاد

فزوره

يحكى ان -فاطيما وحليمه وكريمه
الدنيا مبتديش محتاج

العمده والهجان

ميعاد والدى المقدس

_________________________________________________-

خدنا اجازه هييييييييييييييييييييييييه

هى دى الثقافه ولا بلاش

كابتن ماااااااااجد عاد اليكم من جديد

مازنجاااااااااااااااااااااااااااار

كان نفسى اكون مكانك

ماما نجوى بس مش لاقيه بقلظ

_______________________________________________

الفن واهله

خالى كان بيحب يسمعهم بس جدى كان بيزعقله وبيقوله انت مش بتفهم فى الفن

الشمس تجمعناا والغربه توجعنا

حمد الله ع السلامه هلا هلا

ابسط يا عم ماتشلش هم

هم النم يا روحى يلا هم النم

اتوبيسنا الوااااان اواااااان زمارته بمعاد واوان
سواقه اسطى ومتمكن ميتهش فى حاره ولا ميدان

المابيت شو

مسلسل الساعه 7 بس كان بييجى الساعه 8

العلم والايمان احسن برنامج فى التاريخ

هناك 17 تعليقًا:

The Seagull يقول...

أيوة يا عم انت يا بتـاع الذكريات :D.. توأمتك بالضبط يختي .. خصوصـًا بوجي و طمطم و مازنجر و كابتن ماااااااجد لوووووووووووول :D

The Seagull يقول...

نسيت أقولك إني كنت لسة هنزل موضوع مشابه لبتاعك .. بس in English بقى :D

الشارده يقول...

القلوب والعقول عند بعضيها
تيجى ننزل الموضوع فى المنتدى
انتى بالانجليش وانا بالعربى

dr.lecter يقول...

عليا النعمه انت لازم تسمي المدونه بتاعتك نوستالجيا هههههههه

بقي شهر 9 اوحش شهر؟ ده احلي شهر ياناس بدايه الدراسه بقي وتجليد الكراريس والاثاره في العام الجديد وتعمل هم مين هتبقي ابلتك ومين المدرس الجديد بتاع الفصل وهتقعد جنب مين في الفصل

اما بقي التلفزيون ميه ميه ايام مكان كابتن ماجد بييجي الساعه 7 وجراندايزر

وطنط نجوي كل خميس هي وبقلظ

ولمه العيله حوالين ليالي الحلميه والتنغم بالتتر

ادي نص عمري علشان ارجع للايام دي من تاني بجد ايام مكانت اهبل برياله ومش عامل هم المستقبل يااااااااااه منك لله يايمان ربنا يسامحك بجد فكرتينا بايامنا الحلوه

غير معرف يقول...

بنات..ادعوا..لا مش قصدي


بس ادعوا بجد..شهر تسعة ده..أكون فيه مدرسة :(


وأنا هتفرج على الأطفال الصغيرين :(

غير معرف يقول...

قصدي الناس

The Seagull يقول...

طب و الله فكــرة رائعـة :D



إيمي ربنـا يوفقك يا حبيبتي يارب و تبقي مدرسة قد الدنيـا .. ادعيلس انتي كمـان إنهم يقبلوني في الشغل مترجمة شاشة :(

الشارده يقول...

دليكتر
شهر 9 كان فى الايام دى بس بالنسبه لنا شهر تقيل وبايخ هنسيب اللعب والالغاز ونرجع نذاكر تانى
لكن دلوقتى اى يوم من ايام زمان حتى لو كان يوم كئيب ولا بايخ برده بيعدى علينا كانه ذكرى حلوه جميله
الايام الحلوه عمرها ما هتتعوض تانى


ايمى
ربنا يوفقك ويكرمك يا استاذه ايمان
هتبقى احسن استاذه فى الدنيا

محمد فوزي يقول...

أيوا كده ,, أهو كده الشغل !

إتفرج على صندوق الدنيا وقرررب قرااب

أنا قلت آجي أطمن , لقيتك لميتي ذكرياتك الحلوه وقعدتيهم جنبك برافو عليكي أنا كمان بعمل كده أحيانا

أيام حلوه , وحشتنا أيام المسلسل أيام مكانش فيه إختيارات وخناقات كله هيشوف ذئاب الجبل يعني كله هيشوف ذئاب الجبل هههههههههههه

تحياتي يا إيمان

الشارده يقول...

محمد فوزى
ايام اللمه دى متتعوضش ابدا ابدا ابدا
كام بالنا رايق قوىىىى
تعرف انا قعدت اعمل فى الموضوع ده حوالى 3 ساعات علشان فيه صور كتير
بس كنت مصممه اكمله لانى كان لازم اكمله

تحياتى ليك

Yasmine يقول...

يااااه فكرتينى بحاجات كتيرة اوى..و كله كوم و فوازير نيللى دى كوم تانى خالص كنت حفظاها صم و بالذات بتاعت عالم ورق..كانت ايام:))

الشارده يقول...

تصدقى انا كنت فاقده الامل انكم تعرفوا الحاجات دى
يعنى انا كنت بعتبر نفسى اكمنى عجوزه عنكم شويه اننا مش من نفس الجيل
بس واضح اننا جيل واحد وانا الى كنت فاهمه غلط

مستنيه بس فنون لانى متاكده انها اكتر واحده هيعجبها الموضوع ده

غير معرف يقول...

يارب يقبلوكي يارب ..

مش هقول اسمك هنا يا قمرة صح :D


وأحب أسلم عليكم كلكم في موضوع ايمان اسما اسم :D


السلام عليكم :D

leeno يقول...

yaaaaaaaaaaah

raga3teeeny l2ayaaaaam w lyalay

ana 3amla mawdo3 shwya shabah da 3n el cartoon we7na atfaal lool

bs bennesba le shahr 9 ana b7ebbw geddaaaan byb2a keda nesma ra2ee2a w 7elwa b3d 7arr el seif w a7dasw

w ana mestnya 9 delwa2ty 3ashan m3 ramadan

7ayb2a gameeeeeeeeeeeeeeel

الشارده يقول...

يويو
يعنى ايه مترجمة شاشه دى؟

الشارده يقول...

Leen

انا لو كنت سسبت نفسى لكل افلام الكارتون اللى انا بحبها كان زمان قعدت اكتب فى الموضوع سنه
نورتى يا جميل ورمضان كريم

The Seagull يقول...

مترجمة شاشة .. subtitling يعني الترجمة اللي بتظهر على الشاشة تحت زي الأفلام الأجنبي كدة و البرامج و المسلسلات :D .. اللي بتشوفيها في mbc 2 و mbc 4 :)